Lite om mig!


Hejsan!
Jag har precis startat den här bloggen så jag tänkte berätta líte om mig själv :)
Jag heter Emmy Wennstig och bor i en by utanför kramfors i västernorrland. Har bott här nästan hela mitt liv, flyttade hit från småland när jag var liten. Bor iallafall hemma med mina föräldrar, mina systrar har flyttat. Jag älskar att fota och fotar med min canon eos 1100D som jag fick ganska nyss. Jag är väldigt flummig, skrattar åt allt! Jag har en katt som heter Charlie och en fransk bulldogg/mops blandis som heter Selma som är sjukt söt! ;3
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag, inspiration, musik och helt random saker jag får lust att skriva om!
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0