Dag 1. Berätta 10 sanningar om dig själv.

1. Jag älskar one direction! <3
2. Jag är verkligen ingen sportmänniska, jag har aldrig gått i någon riktig sport. Bara i judo, och då gick jag typ bara några veckor haha.
3. Jag har en besta veeen som heter Stephanie Reyes :3 <3
4. Jag är aaasflummig mohaha
5. Jag älskar William Spetz
6. I love ToraAkaSuperstar (sök på det på yt)
7. Jag kan inte äta frukost, har ingen aptit alls på morgonen ):
8. Jag har aldrig varit utomlands ):
9. Jag går i piano :))))))
10. Jag vill gå estet på gumnasiet. Konst eller musik :D

Igår hade jag över 100 unika besökare idag har jag haft typ 12, haha?

Och filmen där jag visar mitt rum vill inte laddas upp, så det blir nog ingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0