Väntar på Emmaaaa

Just nu sitter jag och har skittråkigt & väntar på Emma. Vet inte alls när hon kommer men ja. Har iallafall kollat runt på massa bloggar, ätit pannkakor, duschat osv idag, ingat annat har hänt. Jag tror iallafall att jag ska ladda ner nån film som jag o Emma kan kolla på ikväll/inatt eftersom hon ska sova över! Något tips?
Nu ska jag ta ur min turban ur håret (haha) & fixa lite annat, hej då!
 
Bara för att jag inte har någon bild för tillfället.
 
 
 
 
<iframe type="text/html" src="

Kommentarer
Postat av: Lasse Olsson

Tjena Kischti, ses vi på nästa idol jury utagning eller? Du ägde då du var med Kischti ;-) Mvh Lasse Olsson i helsingbörg svara gärn puss

2012-06-26 @ 17:54:26
Postat av: Lasse Olsson

Oj ursäkta jag tog fel men du är ju också en pudding ;-)<3
Mvh Lasse Olsson i helsingbörg

Svar: haha?
emmywe.blogg.se

2012-06-26 @ 17:56:29
Postat av: Elvira<3

Kika gärna på min blogg:) Skulle du kunna hjälpa mej med en header elr en design?<3

Svar: Ja, det kan jag göra (:<3
emmywe.blogg.se

2012-06-26 @ 21:39:28
URL: http://elvirajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0