Sommarloooooooov!

Jag har sommarlov nu! :D Så galet skönt! Jag har inga stora planer inför sommaren, men ska antagligen till lappis i början av juni och sen ska jag till Elvira :3 Ska bli kuuul! Sen så ska jag och familjen träffa lite släktingar, vet dock inte vart vi ska träffas, men det lutar väl mot stockholm? Och så ska jag självklart åka till sommarstugan och bada och ha massa kul med vännerna osv!
Nu ikväll är det skolavlsutning och jag kommer antagligen gråta sönder.. Pinsamt om jag inte gör det haha.
Skriver senare, hej då!

Ni får en random bild på mig och blommaa :3


Kommentarer
Postat av: fasaii

Du har jätte gulligt blogg!! och jag tycker att din blogg är jätte trevligt och roligt

2012-06-07 @ 12:47:35
URL: http://fasaiilove.blogspot.com
Postat av: Elvira:)

Jag vill att du ska komma nu!

2012-06-07 @ 17:04:29
URL: http://thebestfriendz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0