Goder natter

Ska snart sova, tänkte egentligen se på vänner som jag alltid gör när jag går o lägger mig, men mitt en a öga kliar och rinner som jag vet inte vad så måste nog lägga ifrån mig datorn snart. Ögat var såhär igår kväll också, vet inte vad det är :o
Imorgon vid 11 tiden åker jag med mami till sandslån och är där några timmar, sen mot kvällen eller något åker jag till Stephanie & tältar! Ska bli sjukt kul, jag har bara tältat en gång tidigare i hela mitt liv och det var förra sommarn. Men jag bloggar väl när jag kommer hem från sandslån imorgon, god natt!
 
bildbrist.se men iaf en bild på mig Stephanie och Rahinii från övernattningen vi hade i vintras, tjena vad kul vi hade då!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

2012-06-28 @ 10:53:43
URL: http://emmawidahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0