friday

Jag har varit ute större delen av dagen, med bara bandaeu och shorts, det är såå varmt! Nu börjar det ju svalna eftersom att det är kväll men det har varit 30 grader i solen idag. Det ska tydligen bli dåligt väder till veckan vilket suger D: Menmen.
Jag ska duscha och göra mig iordning nu iallafall, inte för att jag ska någon stans med ändå xd Jag skulle följa med mina systrar till ullånger men känner att jag inte har något att göra där med deras kompisar så stannar hemma.
Aja, hörs sen!

Himlen var rätt cool i förrgår när det åskade ^^ Btw, det här var innan det började mullra mycket liksom. Efter ett tag kom det värsta blixten och ett sjukt högt muller och då sprang jag och gömde mig under täcket. Haha, jag är ju sjuk men HATAR åska. Usch :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0