Födelsedags firande

Hej!
Vi har precis kommit hem från min mosters födelsedags firande dom var jättemysigt med god mat plus att mina söta kusinbarn var där :3 Det är dock ingen mening att jag visar bilder, för dom blir ju som sagt helt förstörda när man lägger in dom på datorn ._. Inge kul alls att fota då ju! D:
Menmen, jag är iallafall glaaaad för den 15/8 så åker jag och Stephanie på ett läger som heter "united camp" och  utanför sundsvall :D Ska bli sjukt kul! Men det är ju typ om 2 månader :/ Men nu har man något att längta till iaf!
 
Imorgon och på lördag kommer jag nog inte kunna uppdatera så mycket, för vi åker till en stuga på landet om jag inte redan berättat det? Men jag ska göra ett par tidsinställda inlägg iallafall! Ska packa nu, hejs!
 
(ursäkta mitt sätt att skriva, märkte nu att jag skrev värsta hullerombuller osv hah)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elvira:)

Du har ju något annat att längta till;)

Svar: Haha, ja!
emmywe.blogg.se

2012-06-22 @ 08:05:10
URL: http://elvirajonsson.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Emmy! Vad är United camp för nånting? Kan du förklara i ett inlägg? Det verkar super kul. :)

Svar: Visst, gör det på en gång! (:
emmywe.blogg.se

2012-06-25 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0