Fel på bilderna?

Hej!
Jag har ju lovat att visa vad jag köpte på birsta igår, men det är något fel på bilderna när man lägger in dom på datorn :s
I några sekunder ser dom ut som dom ska göra, men sen blir dom pixliga och jättefula. Dom ändras liksom och ljuset blir jättekonstigt :o Så jag vet inte vad det är för fel, hoppas det fixar sig snart iallafall.
Men jag får väl helt enkelt skriva vad jag köpte och visa bilder sen när det funkar igen.
Jag köpte: En vit t-shirt, en parfym, två runda lådor till mitt rum och värmeskydd till håret. Jag är helt kär i parfymen en luktar SÅHÄÄR gott! Den är från the body shop och luktar vanilj ^^
 
Måste bara berätta att mamma tappade ut ballerinakakor i sin rulltårts smet så nu ska jag äta ballerina med smet .
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0