Bästa dagen!

Förlåt att jag inte har bloggat på två dagar men igår orkade jag inte och idag så har jag varit i sundsvall på klassresa och kom hem ganska nyss. Dagen har varit awesome! Först var vi på himla badet och det var inte så värst kul där, man kunde inte göra så mycket. Men sen åkte vi på birsta och det var sååå kul! Vi fick exakt 1000 kronor var att shoppa för och jag shoppade för ungefär 500 :) Min favoritsak som jag köpte är denna:

SÅÅÅ SJJDKKDDJ SNYGG! Bästa köpet i hela mitt liv typ. Nej jag överdriver, men jag äääälskar den! <3 Köpte på carlings för 199 :) Men jag  tror att jag ska göra en video och visa vad jag köpte, kanske på en gång? Får se, men vi hörs imorgon eller så. Kram!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en bra nationaldag :D

2012-06-06 @ 10:09:36
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0