All around the world people want to be loved

Emma cyklade hem nyss så satte mig vid datorn eftersom det finns seriöst inget annat att göra här hemma när man inte är med någon. Eller jag brukar ju fota, men kameran är helt urladdad och bilderna blir som sagt cp på datorn...
Igår så laddade vi ner filmen "no strings attached" men när vi väl skulle se den gick det inte, så vi såg "tusen gånger starkare" på youtube istället med den var sjukt dålig! Så se den inte haha.
Iallafall, idag åkte vi in till kramfors med mamma för vi skulle gå in på banken och fixa ett bankkonto till mig, och jag fick även ett bankkort yeah! Nu kommer det bli mycket lättare att betala osv! Men det kommer inte förrän om några dagar. Sen har jag och Emma typ bara ätit jordgubbar, spelat kort, spelat piano och så. Och flummat massa haha.
 
Det blev aslångt inlägg men hade rätt mycket att skriva som ni märkte haha.
I'm a monkey.
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Lindquist♥

Sjukt fin blogg du har! Hur har din dag varit?

Svar: Tack så jättemycket!:')Min dag har varit super, själv?
emmywe.blogg.se

2012-06-27 @ 23:47:26
URL: http://lulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0