Home sweet home

Är hemma nu efter en bra helg & start på veckan! Förlåt att jag inte har bloggat något alls, men jag skrev ett inlägg innan vi åkte men internet sluta funka så det publicerades aldrig o:
Menmen, böjar väl att berätta om lappis.
På fredagskvällen kom vi dit & gick på ett möte, sen åkte vi till min farbror (där vi bodde under helgen) och gick  la oss. Lördagskvällen/natten var roligast på lappis tycker jag nog, för då var det liksom riktig lappiskänsla! Om ni har varit på lappis många gånger förstår ni. Men det blir ändå inte samma sak som att bo i husvagn på själva platsen...
Sen på söndagkvällen skjussade mamma o pappa mig till Elvira och där har jag spenderat dom 2 sista dagarna! Idag åkte vi till umeå och hoppade och gick på bio, jag köpte 3 plagg som jag kan visa imorgon. Vi såg på filmen "LOL" och det var asbra enligt mig! Har hittat min nya kärlek.... (han var med i filmen)
ALLTSÅ OHFHFFSKJJS!!
Han är ännu snyggare i filmen, men alltså ååååh. Gift dig med mig. Nu.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-07-11 @ 11:12:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Elvira<3

Hehe, Han är snygg:)

Svar: Snyggast ;)
emmywe.blogg.se

2012-07-12 @ 12:02:33
URL: http://elvirajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0