Dag 2 - Tre saker du stör dig på

Jag stör mig på jättemycket, men såklart kommer jag bara på 1 sak nu.
Men iaf, jag stör mig asmkt på folk som gör typ 100 taggar på sina bilder på instagram. Typ när nån lägger ut bilder på sig själv och så skriver dom maaaassaaa onödiga taggar, ja ni som har instagram vet vad jag menar. Och speciellt en jag följer på insta, han har asmånga taggar som inte ens hör till bilden? Och han har samma taggar till varje bild. Alltså åh vad drygt det är!! Det räcker med typ 3-4 stycken inte femton! Haha, jag överdriver jag vet men det är sjukt drygt.
Ett exempel:

Kommentarer
Postat av: i i i s s a -

man taggar ju för att på likes? :P

2012-08-23 @ 16:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0