Dag 1 - Berätta 10 sanningar om dig själv.

1. Jag älskar romantiska komedier, alla andra filmer är så himla tråkiga! Plus att man blir så glad av att se dom, tänk om ens liv skulle vara så!
2. Jag önskar att detta sommarlov kan bli kul någon gång, och allra helst får den riktiga sommarvärmen komma, vad är dehär för väder?!?!
3. Jag ÄLSKAR godis <3
4. Jag ska börja högstadiet och en helt ny skola till hösten, lite scary men kul antar jag.
5. Jag kommer inte på någon sanning..............,,,.,,
6. Jag vill ha en iphone 4s typ mer än allt annat
7. Jag älskar mode, och att kolla runt på internet och göra outfits. Har ni märkt det eller? Btw så är polyvore.com en jättebra sida för det!
8. kommer inte på nåååååått
9. Jag undrar vilka som läser min blogg?
10. jag ska se på dreamgirls nu troja
 
Haha, usch vad flummit det blev men är trött osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0